Pre skvalitnenie našich služieb používame na stránke Netenpiac cookies. Pokračovaním na tejto stránke vyjadrujete súhlas s používaním všetkých cookies. Viac informácií ohľadom cookies nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov.
Každý týždeň  <strong>nový sortiment produktov</strong> Každý týždeň nový sortiment produktov
Rýchle <strong>dodanie </strong> Rýchle dodanie
Vlastný <strong>servis </strong> Vlastný servis
Ústretový  <strong>klientsky servis</strong> Ústretový klientsky servis

Často kladené otázky

Nedostali ste email o potvrdení Vášho nákupu

V tom prípade, ak ste nedostali potvrdenie o Vašej objednávke, prosíme Vás, aby ste skontrolovali Vašu emailovú schránku SPAM, žial stane sa, že správa sa automaticky presunie do položky spam.

 

Nedostali ste faktúru v balíku

Faktúra ako doklad o kúpe vám bude zaslaná v elektronickej forme v čase odoslania balíka e-mailom. Prosíme zadajte správnu e-mailovú adresu.

 

Kde je možné prevziať tovar osobne?

Obchod, kde je možné tovar prevziať osobne neprevádzkujeme, na doručenie tovaru používame výlučne kuriérsku službu.

 

Kedy budem mať k dispozícií objednaný tovar?

Tovar máme na sklade, tým pádom Vami objednaný tovar k Vám bude doručený v priebehu 3-5 dní od podania objednávky.

 

Aká je dĺžka záruky na tovar?

Záruka trvá 2 roky na všetky produkty. Záruka je platná jedine s účtom tovaru, alebo s kópiou účtu.

 

Tovar je poškodený, aký je postup?

Záruka trvá 2 roky na všetky produkty. Žial’, nevieme všetky naše produkty preskúšať, u niektorých produktoch to nie je možné. V tom prípade, ak je tovar poškodený a nefunkčný, kontaktujte nás na nasledujúcej emailovej adrese: order@netenpiac.sk, a naši kolegovia sa Vám ozvú čo najskôr ohl’adom výmeny tovaru (spracovanie počas pracovných dní). Prosíme Vás, aby ste tovar spolu s faktúrou, alebo s kópiou faktúry, poslali naspäť na uvedenú adresu: BN Signal Magyarország Kft, 1068 Budapest Király utca 80. fszt. 11., Maďarsko. Tovar netreba poslať ako balík, ani prvou triedou, iba ako obyčajnú listovú zásielku. Produkt nevracajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma. V prípade výmeny za nový produkt vám dopravné neúčtujeme. Po obdržaní tovaru naši kolegovia skontrolujú príčinu možnej škody, v tom prípade, ak tovar nebol poškodený úmyselne, alebo chyba nevznikla z nevhodného použitia  tovaru, nový produkt Vám pošleme čo najskôr. Ak Vám tovar nevieme vymeniť (napr. ten istý tovar už nemáme skladom) peniaze Vám vrátime prevodom na Váš bankový účet. Vrátenie peňazí sa uskutoční výlučne prevodom na bankový účet.

 

Aký je postup, keď nie som spokojný so zakúpeným tovarom, alebo som sa rozhodol jednoducho tovar vrátiť?

Tovar je možné vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.

Ak ste sa rozhodli, že po prevzatí tovaru chcete vrátiť produkt naspäť, prosíme Vás, aby ste tovar spolu s faktúrou, alebo s kópiou faktúry, poslali naspäť na uvedenú adresu: BN Signal Magyarország Kft, 1068 Budapest Király utca 80. fszt. 11., Maďarsko, do 14 dní po prevzatí tovaru. Tovar netreba poslať ako balík, ani prvou triedou, iba ako obyčajnú listovú zásielku. Produkt nevracajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma. Vrátenie peňazí sa uskutoční výlučne prevodom na Váš bankový účet.

Tovar musí byť v originálnom obale a nepoškodený. V prípade odstúpenia od zmluvy, znáša spotrebiteľ náklady spojené s vrátením tovaru. Produkt nevracajte na dobierku. Takto zaslaný produkt sa neprijíma, náklady na vrátenie zásielky znáša tiež kupujúci!

Spoločnosť môže požadovať náhradu amortizácie a primeraných nákladov vyplývajúcich z používania presahujúcich použitie nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a fungovania produktu.

Spoločnosť BN Signal Magyarország je povinná vrátiť plnú kúpnu cenu len v prípade, keď produkt bol vrátený nepoškodený, bez akýchkoľvek závad. Spoločnosť môže požadovať náhradu škody spôsobenej nesprávnym použitím tovaru.

V tom prípade, ak tovar obdržíme tak, že bol už použitý, tovar sa znehodnotí, a v tom prípade Vám bude uhradená iba čast kúpnej ceny tovaru. V tom prípade, keď obal tovaru je nepoškodený (bol otvorený len na vyskúšanie tovaru), alebo na tovare nie sú náznaky škody, ktoré by boli spôsobené z  použitia, Vám bude vrátená celá suma, ktorá sa nachádza na účte ( aj náklady na dopravu). Prosíme Vás, aby ste zadali aj Vaše číslo účtu, nakol’ko vám budú peniaze vrátené na Váš bankový účet. Vrátenie peňazí sa uskutoční výlučne prevodom na bankový účet. V tom prípade, ak odstúpite od kúpy, zaslanie tovaru  je úlohou kupujúceho včetne všetkých nákladov.

 

Ako zaplatiť za nákup?

Dodanie výlučne s kuriérskou spoločnostou. Spôsoby platby:
Platba kuriérovi v hotovosti
Platba platobnou kartou online – v našom e-shope môžete platiť aj platobnou kartou bezpečne a pohodlne cez platobné rozhranie OTP banky
Platba vopred – po obdržaní Vašej platby na účet vám pošleme tovar

 

Ktoré produkty máte na sklade?

Skoro všetky produkty na našej webovej stránke držíme pravidelne na sklade. Produkty, ktoré nie sú skladom sú označené alebo odstránené z webovej stránky.