Pre skvalitnenie našich služieb používame na stránke Netenpiac cookies. Pokračovaním na tejto stránke vyjadrujete súhlas s používaním všetkých cookies. Viac informácií ohľadom cookies nájdete v sekcii Ochrana osobných údajov. Súhlasím
Menu
Vy ste navštívili: > >

Často kladené otázky

Nedostali ste email o potvrdení Vášho nákupu

V tom prípade, ak ste nedostali potvrdenie o Vašej objednávke, prosíme Vás, aby ste skontrolovali Vašu emailovú schránku SPAM, žial stane sa, že správa sa automaticky presunie do položky spam.

 

Kde je možné prevziať tovar osobne?

Obchod, kde je možné tovar prevziať osobne neprevádzkujeme, na doručenie tovaru používame výlučne kuriérsku službu.

 

Kedy budem mať k dispozícií objednaný tovar?

Tovar máme na sklade, tým pádom Vami objednaný tovar k Vám bude doručený v priebehu 3-5 dní od podania objednávky.

 

Aká je dĺžka záruky na tovar?

Záruka trvá 1 rok na všetky produkty. Záruka je platná jedine s účtom tovaru, alebo s kópiou účtu.

Aký je postup potom, keď je tovar poškodený, alebo nie som spokojný so zakúpeným tovarom, chcem vymeniť, alebo som sa rozhodol  jednoducho tovar vrátiť?

Žial’, nevieme všetky naše produkty preskúšať, u niektorých produktoch to nie je možné. V tom prípade, ak je tovar poškodený a nefunkčný, alebo nesedí veľkosť, spojte sa s nami na nasledujúcej emailovej adrese: order@netenpiac.sk, a naši kolegovia sa Vám ozvú čo najskôr ohl’adom výmeny tovaru (spracovanie počas pracovných dní). Ak ste sa rozhodli, že po prevzatí tovaru chcete vrátiť produkt naspäť, prosíme Vás, aby ste tovar spolu s faktúrou, alebo s kópiou faktúry, poslali naspäť na uvedenú adresu: BN Signal Magyarország Kft, 1076 Budapest, Alpár u. 10., Maďarsko, do 14 dní po prevzatí tovaru. Tovar netreba poslať ako balík, ani prvou triedou, iba ako obyčajnú listovú zásielku. V prípade výmeny za nový produkt vám dopravné neúčtujeme. V tom prípade, ak tovar obdržíme tak, že bol už použitý, tovar sa znehodnotí, a v tom prípade Vám bude uhradená iba čast kúpnej ceny tovaru. V tom prípade, keď obal tovaru je nepoškodený (bol otvorený len na vyskúšanie tovaru), alebo na tovare nie sú náznaky škody, ktoré by boli spôsobené z  použitia, Vám bude vrátená celá suma, ktorá sa nachádza na účte ( aj náklady na dopravu). Prosíme Vás, aby ste zadali aj Vaše číslo účtu, nakol’ko vám budú peniaze vrátené na Váš bankový účet. V tom prípade, ak odstúpite od kúpy, alebo máte záujem o výmenu obuvi, zaslanie tovaru  je úlohou kupujúceho včetne všetkých nákladov.

 

Tovar je poškodený, aký je postup?

Kontaktujte Nás na nasledujúcej emailovej adrese: order@netenpiac.sk a počas pracovnej doby Vás naši kolegovia budú kontaktovať čo najrýchlejšie. Po obdržaní tovaru naši kolegovia skontrolujú príčinu možnej škody, v tom prípade, ak tovar nebol poškodený úmyselne, alebo chyba nevznikla z nevhodného použitia  tovaru, nový produkt Vám pošleme čo najskôr. S opravou tovaru sa nezaoberáme.

 

Ako zaplatiť za nákup?

Môžete si vybrať z dvoch možností. V prípade platby vopred, Vám bude tovar zaslaný hneď po obdržaní Vašej platby, v tom prípade sú náklady na dopravu 3,50 €. Druhá možnosť je dobierka, pri ktorej Vám tovar odovzdá kuriér, a platíte v hotovosti, v tom prípade sú náklady na dopravu 5,50 €.

 

Ktoré produkty máte na sklade?

Skoro všetky produkty na našej webovej stránke držíme pravidelne na sklade. Produkty, ktoré nie sú skladom sú označené alebo odstránené z webovej stránky.